nå bare griner jeg rett og slett.... å se at andre også har det som meg er jo helt utrolig. Jeg har holdt på med å nappe ut øyenbryn og vipper i mange år. Nærmere 20 år nå.... Det er pinlig og flaut, og jeg vil ikke gjøre det mer. Jeg har verdens fineste vipper og bryn, sånn egentlig, men jaggu santens sitter jeg ikke å river de ut og ødelegger alt... uff. vil ikke mer!! Kjæresten min kan ikke fatte og begripe at jeg kan gjøre noe så "dumt". Og når han spør hvorfor jeg gjør det, har jeg ikke noe svar...bare må liksom.. Så fnyser han litt og synes det er rart.... Er så pinlig å være sånn, og ha dette problemet. Og det ser jo helt forferdelig ut også. Er såvidt jeg vil vise meg uten sminke for kjæresten min..... Ser jo helt forferdelig ut rett og slett. Skal til en gestaltterapeut neste uke...kan lufte det for han, så får vi håpe jeg kan få noe hjelp for det. Er så vondt å holde på med det. Eller er jo godt der og da, men så pyton etterpå når man ser hvordan man ser ut....
Måtte bare få ut dette.. Håper det fins håp.... Er egentlig ei glad og blid jente, men dette går rett i hjertet på meg, gjør meg trist.....
Dette er trist lesning. Men ikke gi opp, der finnes løsninger.
Og bare tenk at du skal IKKE være flau over dette. Dette kan man som oftest ikke styre, uansett hvor mye du vil. Du er en uskyldig part midt oppi dette her. Så jeg ville egentlig bare si at du har absolutt ikke noe å skamme deg over. Helt sant!
Og ikke gi opp, ta å snakk med den gestaltterapauten. Håper du kan få litt hjelp der. Og kan de ikke så prøver du noe annet.