Oprettet: Fri May 14 2004, 03:08PM Sted: Odense Indlæg: 7
Hej jer hedder Eva, er 38, og bor i Odense. Jeg ville meget gerne i kontakt med andre her fra byen, for at starte en selvhjælpsgruppe. Jeg trænger til andre at dele med! Skriv endelig:-)
Lykke til, Eva - Det er et godt initiativ du tager og jeg ønsker det alt mulig lykke.
Så ALLE fra Odense området: Meld jer nu til, lad os stå sammen (Eva har selv erfaring med selvhjælpsmøderne, da hun har deltaget i en del i København).
Hvis nogen læser dette fra Nordjylland, så send en mail eller læg en besked her i forummet, således vi også kan få begyndt noget i Aalborg-området.
Oprettet: Fri May 14 2004, 03:08PM Sted: Odense Indlæg: 7
Hej Iben. Jeg arbejder på at finde et lokale her i Odense hvor vi kan mødes. Det bliver nok en lør eller søn eftermiddag. Jeg vil være der og man kan så komme uforpligtende og snakke. Jeg nok melde tilbage til dig. mange hilsner Eva:-)
jeg er som sagt helt "ny" i denne sammenhæng men jeg tror at det ville være positivt at kunne få en kop kaffe sammen med nogen der har det lige som en selv og dem som ikke kommer fra Fyn er selvfølgelig også velkomne så kan vi mødes på en cafe inde i Odense Du må meget gerne komme et par datoer Eva