Vi har netop fået konstateret at vores datter lider af Trik. Det hele er meget nyt for os, derfor prøver vi i videst mulig udstrækning at tilegne os viden omkring Trik. I denne nye fagre verden, føler vi dog, at vi mangler et netværk af forældre, vis børn også lider af Trik ?
Derfor vil vi blive meget glade, om du / I ikke vil være sød at kontakte os.
På forhånd - tak.
Mvh
Chanti Besøg min nye webshop med eksklusiv accessories og fantastiske designere. Naturligivs kun ægte varer[www.remarkablefashion.com]
Kære Chanti Hvis i kan bruge det til noget, så tror jeg at alle os voksne trik-ramte gerne vil stille vores viden til rådighed. Vi har alle oplevet vores forældre gøre rigtige og forkerte ting i.f.m. vores trik. Og det gør virkelig en forskel hvordan ens forældre forholder sig til problemet, så al respekt for at i tager jeres datters trik alvorligt.
Tusind tak for din tilbagemelding. Som sagt er jeg meget ny her. Jeg har prøvet at skrive en "privat" besked til dig, men den ligger stadig i min udbakke, men siger alligevel den er sendt. Jeg håber, du får den ?
Mvh
Nete Besøg min nye webshop med eksklusiv accessories og fantastiske designere. Naturligivs kun ægte varer[www.remarkablefashion.com]
Oprettet: Sat May 19 2007, 08:45AM Sted: vestjylland/nordjylland Indlæg: 7
Hej Chanti Jeg kan ikke helt huske hvornår min trik begynte. Men det var i hvert fald engang i barndommen (mellem 10 og 12 år ). Og det jeg savnede ( og stedig savner - jeg er 30 år!!!) var helt grundlæggende, at de ville anerkende mit problem... Det eneste de kommenterede omkring min trik ( som jeg først for ca. et halvt år siden fandt ud af det hed ), var, at jeg skulle stoppe " med det pjat". Det gjorde trikken værre i mit tilfælde. Så jeg synes det er helt fantastisk, at I er så åbne omkring det. Det er helt sikkert det allerbedste I kan gøre for jeres datter. At hendes trik ikke er tabu i jeres familie, tror jeg er et kæmpe skridt i den rigtige retning. Hatten af for jer Kh Tanja
Tusind tak for din besked. Det er en utrolig ting, hvis vi bare på en eller anden måde prøver at formidle tingene rigtig til hende. Det betyder så meget. Prøver at skrive en besked til dig.
Mvh
Chanti Besøg min nye webshop med eksklusiv accessories og fantastiske designere. Naturligivs kun ægte varer[www.remarkablefashion.com]
Hei Chanti, Vi har også en datter på snart ni år som lider av Trik. Vi tok kontakt med lege første gang vi oppdaget at hun plukket hår. Vi ble overasket over at nesten ingen viste noenting om denne sykdommen.Vi måtte selv søke på nettet og finne behandlings metoder. Tok lang tid før vi fikk svar,og enda lenger tid før behandlingen kom i gang.Vi har vært åpen om det fra starten,og har av den oppfatning om at om vi ikke skjemmes over det vil heller ikke vår datter gjøre dette. Vi har nå gått til behandling en gang i uken v/ senter for barn og unges psykiske helse,BUP i ett halvt år. Vi har hatt mange tunge stunder som foreldre. Og vi vil gjøre alt for å finne en behandling som virker,så hun slipper å plages med dette i tenårene og voksen alder. Vi har nå begynt med tabletter i form av Zoloft og vil gjerne høre om noen har erfaring om bruk av denne. Hun har bare fått små doser enda,for å hindre bivirkninger. Så vi vet enda ikke om denne vil ha noen virkning. Setter pris på om andre i samme situasjon har noen andre behandlingsformer som kan hjelpe.